مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 22:202023-11-27اقتصادي

افتتاح سد لاستیکی ماسال تا دهه فجر/ جنگل های سوخته؛ اولویت کاشت درخت


استاندار گیلان، در راستای تکمیل سد لاستیکی ماسال گفت: سد، صد درصد تمام شده و امیدواریم تا دهه فجر امسال شاهد بهره برداری از سد باشیم.

- افتتاح سد لاستیکی ماسال تا دهه فجر/ جنگل های سوخته؛ اولویت کاشت درخت ایسنا/گیلان استاندار گیلان، در راستای تکمیل سد لاستیکی ماسال گفت: سد، صد درصد تمام شده و امیدواریم تا دهه فجر امسال شاهد بهره برداری از سد باشیم.

اسدالله عباسی عصر امروز، 6 آذرماه در جریان سفر شهرستانی به ماسال، به صورت میدانی از روند اجرای تعدادی از پروژه های عمرانی و زیر ساختی این شهرستان بازدید به عمل آورد.

وی از پروژه تعریض جاده کلیبر به ماسال محدوده پیچ روستای خودبچر به ماسال بازدید کرد و برای تسریع در اجرای این پروژه دستوراتی صادر کرد.

استاندار گیلان همچنین از پروژه سد لاستیکی ماسال بازدید کرد و در جمع اهالی روستای پنگاپشت بخش شاندرمن این شهرستان حضور یافت و به مطالبات مردم در موضوعات مربوط به برق و راه و دیگر موارد طرح شده از سوی اعضای شورا و دهیاری رسیدگی کرد.

عباسی چندی قبل به اهالی پنگاپشت موضوع گازدارشدن این روستا را وعده داده بود که در این سفر مردم از استاندار گیلان برای تحقق این مهم قدردانی کردند.

وی در ادامه در نشست بررسی پروژه های عمرانی شهرستان ماسال شرکت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح سد لاستیکی ماسال تا دهه فجر/ جنگل های سوخته؛ اولویت کاشت درخت

افتتاح سد لاستیکی ماسال تا دهه فجر/ جنگل های سوخته؛ اولویت کاشت درخت